Godmorgon!

Hej alla!
Som Julia redan h ar sagt så ska hon tävla, vi får önska henne ett lycka till! Nu kommer ni få lite extra update av mig :P
Jag tänkta skriva om kaninbebisana så får ni bildbomb också så det inte bara blir text xD
Den 30:e maj fick jag egentligen två kullar. Men en överlevde inte, det var Fidelis med 5 ungar i. Med tanke på att dem såg såå fina ut blev man ju jätteledsen, och att dem låg där. Sedan hade vi Lakrits, hon blev tjuvparad men hon fick 4 ungar och alla överlevde och lever nu. Trots att hon var 5 månader hade hon gjort ett litet vackert bo och ungarna hade kommit, hon diar dem ordentligt och är helt enkelt en jätteduktig mamma.
Färgerna på ungarna: 3 viltgrå manteltecknade, och en japanbrokad gul/svart.
Här får ni bilder på dem sen dem var 1 dag till 8 och idag är dem 9 ^^ ögonen håller också på att öppnas :3
Hihi, det var lite från mig! Sedan får ni bilder på hur kaninerna bor och lite text såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0