Mycket att göra! :)

Godmorgon!
Vaknade för kankse en timma sedan. Så nu på morgonen har jag ätit frukost, gett Selma mat och städat hela hennes bur. Så nu sitter Selma och knaprar i sig frukosten i en ren och mysig bur. :)
Imorgon ska jag iväg och tävla! Dock inte med kanin utan med häst. Det är bohuscupen final, så vi får hoppas att det går bra för mitt lag! :)
Alla hästmänniskor vet att det är mycket att göra dagen innan tävling, hästen ska vara extra ren och fin, utrustnigen likaså. Desutom ska jag rida Mindy också, så jag har fullt upp idag! Nu fick ni lite OT här, men det är väll inte hela värden? ;)

Om det inte regnar sedan ska Selma få gå på promenad i sele, men just nu ser det ut att börja regna sedan :/
Innan jag åker till stallet ska jag fixa lite tidinställda inlägg till er, både för idag och imorgon, så lite update kommer ni få! :)
Hejdå!

Selmisen i morse! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0